dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Upptakt 2015 dag ett!

Heej!
 
I fredags gjorde jag inte så mycket, chillade lite på förmiddagen:) Efter lunch började jag packa, duscha och göra mig i ordning inför helgen:) Dags för Prismas upptakt:D Åkte ner till Göta, fick med mig Maja, Michaela och två yngre killar:) Det visade sig att en av dem var min dagisfrökens son och när hon upptäckte att han skulle åka med mig tog hon mig i handen och sa till den andra mamman vars son jag skulle köra att hon har hållit mig i handen när jag skulle sova;) Sen så sa hon även att det kändes bra att jag körde men då sa jag att jag kanske brås på far min;)
 
 
 
Ett sista hejdå och min "dagisfröken" sa: ta hand om mina barn, jag svarar med "pay back time":P Vi åkte till Segol och träffade alla andra:) Jag hjälpte Evelina att sätta upp lite lappar och sen fick vi komma in i ladan där vi valde sovplatser:) Jag, Viktoria, Linn, Stina, Rebecka, Maja och Michaela tog fem madrasser och knödde in i ett hörn eller snarare ett litet rum i det stora rummet men ingen dörr eller dörrkarmar:P Vi var tvungna att vika upp madrasserna för att de var för stora på längden men det fick väl gå:P Sen sov vi tätt ihop två nätter, vi frös i alla fall inte;) Lite lekar, fika och mat blev det på kvällen också och första mötet:) Vi ses!
 

Kommentera här: