dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spela in min egna låt hemma i GarageBand på paddan!

Hallojsan!
 
I torsdags blev det återigen soffan och TVn men inte hela tiden:) Spelade in min röst till min egna låt, Det är bara en katt:) Har grejat lite i GarageBand med den, kompet var fixat sen länge men jag har nu även spelat i sången:) Lite svårt men efter sådär tio tagningar så blev jag ganska nöjd;) Lagade lite pannkakor och chillade lite till tills mamma kom hem:) Visade henne en lista på de olika fritidspedagog-utbildningar med musik för henne och där jag hade listat vilken skola som låg högst på önskelistan:)
 
 
 
Köpte lite godis till upptakten imorn och sen tittade jag på serier:) Kollade lite på TV med mamma och när pappa kom så påbörjade jag den bästa konversationen någonsin både verbalt och att han lyssnade... Har inte haft så lätt att vara minsta barnet när man ibland har en pappa som inte är så bra på att lyssna utan att bara babbla om sitt eget och gulligulla med mig osv men idag, nyss så lyssnade han på hur jag har upplev mina tio år här hemma. Så förhoppningsvis har han lyssnat och jag kan bli behandlad som en vuxen individ även här hemma. Lite tankar från mig men vi ses snart igen!
 

Kommentera här: