dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skriva, måla, skriva, måla!

Hejsan hoppsan!
 
Igår grejade jag lite med en låt jag har skrivit efter frukosten:) Spelade en hel del piano också, övade mest på pianoläxorna jag fick i tisdags:) Det börjar arta sig tycker jag, låter lite hackigt men så ska det väl låta i början:P Käka lite mat och sen kom mamma som behövde hjälp med en grej på datorn och satt med det ett tag tills Maja frågade om jag ville med till Netto innan Prisma:) Vi åkte och köpte en present till hennes kompis som har kalas nu tror jag faktiskt;) A lot of godis blev det, drygt ett kilo men det är ju alltid gott;)
 
 
 
Prisma och då börjades det med dunken men jag var en av dem som tittade på för hörseln och den leken går inte ihop alls... Roligt att se andra dunka så det gjorde inget, vidare och lyssna på ett äldre par prata om sin resa i Afrika och deras liv:) Lite göttigött i caféet och snacka med härligt folk innan vi körde "lilla Kinesen" som en lek kallas tror jag:P Det är den som man skriver en mening, skickar, målar, skickar, skriver en mening osv som är så himla rolig om man råkat misstolka en menig eller målning, haha:D Det ballade ur några gånger, haha! T.ex skulle jag måla en fågelskrämma som filmade en TV och bredvid skulle en björnes magasin-liknande anka vara sittandes på en stol:P Kommer inte ihåg vad meningen egentligen skulle vara men jaja:P Roligt var det i alla fall och vi ses!
 

Kommentera här: