dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Öva alltid 200% så blir det 100% på uppvisningen!

Heljsan!
 
I tisdags chillade jag lite på förmiddagen, vid halv tretiden var det dags att ordna käk och åka vidare till pianolektionen:) Återigen en mycket lärorik lektion, bra lärare jag fick och typ fem låtar i läxa:P Men hon sa en bra sak! Hon sa: Spela stycket jättefort, strunta i om det blir 100% rätt och sen när du spelar i "normalt" tempo igen så är du helt plötsligt bra och har lärt dig stycket:) Kom på att det gjorde vi på orkestern fast jag fattade inte varför vi gjorde så, spelade jättefort på lektionerna och på konserterna så sänktes alltid tempot, vi blev sura för att vi inte spelade så fort som på lektionstid:P I all fall så fattar jag nu och det ska man ju alltid göra, varför gjorde vi inte detta på Ingesund?! Konserterna kanske skulle blivit mycket bättre, eller jag kanske inte skulle spelat så många fel som jag gjorde;) Strunt samma gjort är gjort (skrattar åt ett internskämt jag och Felicia har, hjort är hjort, haha) men det är bara vi som fattar så det var ju inte så kul men jaja;)
 
 
 
 
Nu när jag skriver detta håller jag på att twittra med Felicia om att våra barn ska bli ihop så att vi får gemensamma barnbarn som ska bli underbarn för att vi mor och farföräldrar till barnbarnen är så grymma:P Tillbaka till tisdagen, hämtade mamma på jobbet efter pianolektionen och vi åkte och kollade på lite lägenheter eftersom vi troligtvis fått några spekulanter att köpa huset och de vill att vi kanske i sådan fall ska vara ute innan jul och då måste vi ha en lägenhet eller hus innan vi blir "utslängda":) Hemma igen och sen hände inte så mycket mer den dagen förutom serier i rummet innan jag blev trött, vi ses!
 

Kommentera här: