dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nu är den minsta jonssonkusinen också 18 år!

Hellojsan!
 
Efter att jag vaknat och käkat frukost satte jag mig vid pusslet igen:) Gick iväg och duschade, käkade lite lunch och vidare till pusslet igen innan bilen mot kussens kalas gick:) Jag körde dit men mamma hem för jag blev sugen på att ta en öl;) Ett trevligt kalas med hela släkten, syrran kom dock inte men nästan hela släkten var där:) Nu har alla kusinerna blivit myndiga, vår lilla Sara har i år blivit stor och vi alla räknas som vuxna:)
 
 
 
Efter några timmar åkte vi alla mot sina hem, vi blev sist ut men har ju nästan närmast hem så vi kom ju ändå först:P Konstig mening detta blev men jaja, pusslade lite till när vi kom hem och sen har jag suttit vid datorn, serier och bläddrat på alla hemsidor med porslin för jag är ju också stor och ska förhoppningsvis flytta hemifrån för gott om några månader:) Vi ses imorn!
 

Kommentera här: