dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Helg i Göteborg dag två!

Hejsan hoppsan!
 
I lördags sov jag ganska länge men vid tvåtiden kom Petter in och sa att han skulle skaffa ett bibliotekskort och efter ett tag kom Edvin in med sin "Måste spela FIFA"-min:P Så jag kollade när han spelade tills Petter kom och sen så bytte jag om och vi tre gick rakt över gatan och köpte kinamat:) Efteråt hjälpte jag Edvin att torka disken han diskade medan Petter var och pantade, slängde sopor och köpte disktrasor:) Tycker alltid det är lite roligt att se hur killar gör när de tar hand om en lägenhet och gör ordning efter fester och så:P När köket var rent och fint så spelade de FIFA ett tag innan vi bestämde oss för att vi skulle gå på bio:)
 
 
 
 
Efter mycket om och men så skulle vi se på vad det nu var eller så var det den andra vad det nu var:P Men det slutade med att Edvin ville så gärna boka och kolla upp istället för att bara åka in till stan med en gång så vi hann inte se något av filmerna:P Vi tog Trainwreck istället men efter att vi köpt biljetterna så var det mer än en timme kvar så vad skulle vi göra innan? Vi gick till ett café, beställde öl och en pizza som vi delade på:) Lite diskussioner om vem som skulle bara få äta två pizzaslizar istället för tre men jag offrade mig, skulle ju äta popcorn också:P En runda öl till och sen far vi iväg till bion med popcorn, snacks, choklad och dricka och efter två timmar av skratt sittandes mellan killarna så åkte vi hemåt:) Midnatt och sen somnade vi alla ganska gött i varsitt rum:) Ses!
 

Kommentera här: