dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Färdigpusslat för denna gången!

Heeeeeeeeeej!
 
Nu har jag pusslat färdigt, det tog ett tag men nu är det klart:D Ska klistra ihop det imorn tänkte jag så kan det bli en fin tavla till mitt framtida hem:) Har även spelat igenom mina låtar ganska mycket idag, hann till och med innan jag åkte till stugan för att spendera förmiddagen där:) På väg hem "råkade" jag åka förbi min första ridskola och jag tror, tror att det var Berta som betade i gräset:) Min första häst jag red på, på ridskolan:) Åkte vidare hem igen och spelade för fullt tills jag blev hungrig och då hittade jag en bok som en vän vän skrivit fast på internet och jag har nu läst hela "boken":)
 
 
 
Sen har jag druckit kaffe:P Magen ville inte samarbeta idag så mamma föreslog detta, har ju inte tyckt kaffe är gott men om man lärt sig dricka öl och tyckt om det sen så ska väl kaffe inte vara något problem! Kan ju inte påstå att det var gott men det var inte äckligt så nu kan jag dricka det med! Ska till Ingesund i helgen, sova hos Felicia och vi ska se Katthem spela med alla andra "gamla" Ingesundare så det kommer nog bli en bra helg:) Förra helgen hände inte något speciellt, pusslade mycket så det var väl bra det för annars hade det säkert tagit en månad till;) Men nu ska jag nog lägga mig i sängen, hoppas att jag kan somna med kaffe i magen;) Sov så gott!
 

Kommentera här: