dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Får man plats i duschen även om man är ca två meter?!

Hejsan hoppsan!
 
I lördags sov jag och Felicia inte överdrivit länge, tolv är ju helt okej och då käkade vi lite frukost:) Vidare för att se vart Felicias lägenhetsbytesmänniskor bor eftersom de troligtvis ska byta lägenhet sinsemellan:) Det var en mycket fin lägenhet, det tycker jag i alla fall men det lät som om Felicia hade lust att byta med dem:) Sedan blev det lite ICA, boka en resa som några av de "gamla" ska åka på, laga mat och påbörja nästa förfest:) Efter att ha hört på den vackra sången av Felicia och Boel om Rebeccas rouge så var jag glader och vi åkte till Ingesund:) En mycket bra kväll med alla ingesundare:D
 
 
 
Måste skriva en sak som hände på förmiddagen, Kalles kompis Fredrik som jag har pratat med någon gång när jag varit på Ingesund:) Han gick förbi under resebokningen när jag satt i soffan iklädd morgonrock men en handduk och schampo i handen, han skulle alltså duscha. Då brister jag ut i hela rummet med tio pers: Får du plats i duschen? Hela rummet gapskrattar och även Fredrik, tur det och jag fick reda på att han får plats i duschen:P Om jag undrar något så frågar jag oftast, även om det kanske blir lite pinsamt;) Som sagt, det var en mycket bra kväll i Nygården:D Ha det gött!
 

Kommentera här: