dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Två pianolektioner kvar!

Hellojsan!
 
Tisdag och jag hade fruktansvärt ont i armarna;) Testade att spela piano och det fick väl gå tänkte jag... Satt i soffan och försökte inte att röra mina armar tills det var dags att sätta sig i bilen för att åka till lektionen:) Bara det att så fort jag skulle växla använde jag precis den muskeln som jag hade mest ont i och skrek nästan i bilen för att jag var ju tvungen att växla och om det gör ont så kan man inte bara vara tyst;)
 
 
 
Det var ju värre när jag skulle ta på mig tröjan innan:P Då skojar jag inte om att jag skrek mycket, skrek nog så mycket att folk kanske skulle tro att jag blev misshandlad men så var det icke;) Kunde bara inte ta på mig tröjan pga dagen-efter-vaccintation;) Efter pianolektionen åkte jag hem igen, käkade lite och göttade mig i soffan:) Tittade på en film och sen var den dagen slut men vi ses!
 

Kommentera här: