dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sy fast märken!

Hejhej!
 
I måndags blev det dags för soffan och götta sig lite innan scouterna började:) Precis innan så fick jag ett meddelande från Felicia om att jag var inbjuden till tjej/myskväll hos henne under helgen och det kan man ju inte tacka nej till:) Scouterna och då stod sy fast märken på schemat och då var jag med patrullen Glittriga blåbären;)
 
 
 
Satt mest med tjejgänget som går på mellanstadiet och hade en trevlig sykväll:) Vissa sydde fast sina märken i både armen och skjortan men det är faktiskt inte alls lätt att sy fast de där märkena... I alla fall, med lite hjälp från mig så gick det galant till slut och jag kan påstå att jag inte är någon vidare bra på att sy jag heller;) En trevlig kväll på scouterna, lite planering efteråt:) Hemfärd och strax efter även läggdags men ha det gött!
 

Kommentera här: