dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spela in sång på paddans garageband!

Hejhej!
 
I torsdags var jag duktig, först bastade jag lite för jag frös som en galning:) Övade in en låttext på samma gång också för jag tänkte att jag skulle spela in två låtar på garageband, sång alltså:) Det fick bli Flickan och kråkan och I still haven't found what I locking for:) Två bra låtar enligt mig och det gick överdrivit fort vill jag säga, ibland hatar jag mig själ och ibland älskar jag mig själv för att jag är perfektionist men i vissa lägen så kan man bara inte vara det och slösa bort dyrbar tid... Kanske därför jag gör vissa viktiga saker enbart när jag har lust för det eftersom jag vet om att det kan ta sin lilla tid eftersom jag är som jag är... Har bara trott att jag är allmänt seg men egentligen är det nog bara att jag både är perfektionist och har bra tålamod så det gäller ju bara att ta sin tid till göra saker ordentligt istället för slarva runt och inte vara nöjd:)
 
 
 
Där kom jag med en bra sak! Har inte tänkt på det förrän nu, det ska jag försöka tänka på men sen så borde det vara konstigt om den teorin stämde när det gäller att äta för där är jag också seg men det kan väl knappast bero på perfektion? Eller? Äsch, eller så kanske det beror på att just dem som är nästan exakt lika gamla som mig, alltså att det bara skiljer några dagar, vi som äter segt för jag känner ju en sådan person... Kan ju gå på den teorin, bättre än inget! Efter att jag spelat in dessa låtar så unnade jag mig lite chips och såg klart på PH Norge:) Vi ses!
 

Kommentera här: