dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Prismas på spåret 2015!

Hejsan hoppsan!
 
I fredags vaknade jag runt halv sju på en madrass i Arvika och då snoozade vi en stund innan det blev gröt:) Skjutsade Felicia till jobbet och sen far jag iväg hem igen och hade hela dagen som jag kunde göra massa saker:) Spelade både gitarr och piano, gjorde ordning mig inför Prisma och massa bra saker:) Städade lite och sen blev det som sagt, Prisma med härliga människor:) Denna fredag stod På spåret på schemat:) Hamnade i samma lag som Karro, Lovisa, Maja, Agnes, Chrille och en tant:) Vi började bra med att ta full pott på första resan och det gick väldigt bra tills vi fick reda på resultatet:)
 
 
 
Eftersom vi missade Göteborgresan totalt så trodde vi att vi skulle förlora men när dem hade sagt vem som kom sist, femma, fyra, trea och hade bara första plats kvar eftersom man inte säger nummer två... I alla fall så var vi kvar om första och andraplatsen och då började vinnarskallen komma och vet ni, vårt lag vann:D Yey, brukar inte vinna På spåret eftersom jag är fruktansvärt dåligt på sånt så därför väljer man sina lagkompisar noga;) Men vi vann:D Gött häng på caféet efteråt tills jag åkte hem när  t.ex Gustav och alla andra "som skulle åka med på kämpaleken"-folk åkte hem:P Ha det gött!
 

Kommentera här: