dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Konsert för Kongo 2015!

Hejsan!
 
I lördags gick jag upp tidigt för att åka till Västerby och titta på fotboll:P Fotbollsturnering i byn denna vackra lördag:) En cykeltur och sedan satt jag på läktaren med Maja och Becka tills det var dags för dem att stå i kafeterian och i samma veva kom även Amanda och Karro så då var jag med dem istället:) Några timmar senare cyklade de äldsta Ros-människorna hem så jag och Karro stod och försökte sälja kexchoklad, kaffe, körv med bröd och annat gott ett tag:) Sen blev det semifinal och då fick Gustav stå i kafeterian för det var en spännande semifinal som både jag och Karro ville se:) När finalen kom så stod ingen i kafeterian utan vi fick hålla koll på om någon ville köpa något men det var ingen som kom, tur för oss;)
 
 
 
Cyklade hem med Karro och Maja och en timme senare hämtade jag upp dem igen fast med bilen:) Amanda hängde också på och vi åkte till Göta för att träffa folket där och sedan åkte vi gemensamt till stan för att gå på Kongo-konserten:) Syrrans kompis Johannes startade en insamling för tre år sedan, han skrapar ihop ett band som drar ut på turné och spelar go musik och samlar in pengar till människorna i Kongo som har det svårt:) En jättebra konsert även detta året med fina prismafolk bredvid mig:) Efteråt var det häng på Göta, lite käka från gatuköket och vid elva åkte jag hem:) Träffade mammas kompisgäng från ungdomen, de såg sig lika ut efter att ha sagt hej försvann jag i mitt rum tills jag blev trött och somnade men vi ses!
 

Kommentera här: