dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hämta syrran vid tåget!

Hejhej!
 
I fredags käkade jag lite frukost, duschade, gjorde ordning mig och väntade tills klockan blev strax innan två då jag skulle åka till Skövde och hämta syrran plus hennes kompis:) När jag kom in på parkeringen och tog ett varv så fanns det absolut inga platser kvar, det var kö ända ut till gatan men jag orkade inte snurra runt på den lilla parkeringen så jag åkte till långtidsparkeringen istället och gick den "långa" vägen till perrongen där jag bara behövde vänta en halvminut:) Efter att jag hämtat dem så käkade jag lite mat och sen att jag, syrran och pappa i soffan med väldigt lågt ljud och bara glodde:P Senare var det dags för prisma och då stod tävlingar på schemat:) Hamnade i samma lag som Emil, Philip, Sandra, Filip K och Oliver:)
 
 
 
Vi vann dock inte, själva grejen med denna tävlingsomgång var att man inte behövde vara bäst utan det fanns jury som röstade om vem som hela tiden skulle få poäng osv... Vi kom delad andraplats tror jag men det var lite luddigt med resultatet;) I alla fall, roliga tävlingar och jag ställde upp när man skulle vara bra på redskap:P Det låg redskap på bordet och jag, Becka och Sanfrid skulle få välja redskap först:) Becka valde först och tog en visp, Sanfrid tog elvisp--vispar och jag var lugn och sansad och tog en sax:) Sedan kom tre andra upp för de fick välja sist... I alla fall, tävlingen gick ut på att skala ett äppleskal som var så lång som möjligt och eftersom jag hade en sax så var det lättast för mig men jag vann inte juryns röster... Vann såklart själva tävlingen men det var ju inte det man skulle tydligen:P En bra kväll med ticket to ride-spel och kom trea:) Spelade med Sandra, Linn och Julia:) Vi ses!

Kommentera här: