dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En helg att slänga gamla leksaker och sortera saker!

Hejsan!
 
Hela helgen har gått åt att jag och mamma varit nere i källaren, först hobbyrummet och sedan stora förrådet:) Vi har slängt, slängt, sparat, slängt, slängt och sparat leksaker, playstationspel, dataspel, gossedjur, böcker, brädspel, pussel, skolarbeten, teckningar, studentpresenter och allt jag hade i Ingesund:) Blod, svett och lite tårar men vissa saker fick jag faktisk behålla för mamma:)
 
 
 
Det blev hur många sopsäckar som helst, även lite saker ska till second hand men eftersom de mesta leksakerna är minst 20 år gamla så blir det lite äckligt att spara dem eller leka med dem... Jag och mamma skrubbade våra händer efteråt, jag skojar inte hur smutsigt och äckligt det blev efteråt men nu har vi i alla fall börjat:) Hela helgen gick åt men när man väl börjat så är det lika bra att köra på:) Hej svejs!
 

Kommentera här: