dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dela ut godis i brevlådor!

Heeeeej!
 
Fredag igen och då var det dags för Prisma igen men innan detta så var det ingen lugn och ro här hemma för både mamma och pappa skulle ju givetvis denna fredag inte jobba lika länge som de brukar... Jag fick alltså ingen ta hand om mig själv-ha ansiktsmask-ha musik i duschen-chilla runt i huset som en galning och bara vara själv... Jaja, man kan inte få allt men en dusch blev det och en klänning på den:) Åkte och hämtade Sandra på vägen, även en Emil också och då var det dags för Prisma:) Häng på byn-tema denna gången och då blev det lite väl könsdominerade stationer... Vi tjejer gick till pysselhörnan och gjorde fina godispåsar med fina ord på, t.ex Du är söt som godis eller världens bästa mormor och morfar för jag tyckte att mina morföräldrar kunde få en lite godispåse på fredagskväll:)
 
 
 
Det roliga var när jag, Karro och Maja åkte runt i byn och la alla påsarna i olika brevlådor:) Karro var sötast när hon sprang som en galning för att inte bli upptäckt:) Trodde att vi klarade oss hos mormor och morfar men det gjorde vi inte hörde jag efteråt:P Mina godispåsar hamnade hos morföräldrarna såklart, även Lisens och Sussis brevlåda:) Den sista vi delade ut hos var Lovisa och då la Karro det utanför dörren och knackade sedan på och under tiden hon sprang till bilen kom Anders och tittade ut från dörren och såg oss och såg ut att ha det roligt:P Vi körde snabbt iväg och hoppades att han inte skulle se fast vi såg att han upptäckte oss:P En rolig kväll med ticket to ride med Linn och Sandra:) Jag kom tvåa:D Ha det gött!
 

Kommentera här: