dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Att jag alltid ska tro att pianon är en timme tidigare!

Hellojsan!
 
I tisdags blev det häng i soffan ett tag, grejade lite med allt möjligt:) Var lite virrig denna dag också så jag åkte in till stan tidigare än väntat och trodde helt ärligt att min pianolektion skulle börja men det var mörk och låst så jag var nära på att åka hem ett tag... Insåg senare att jag kom en timme tidigare och då var det bara att sitta på nettos parkering i bilen och vänta ut denna timme;) Dock så har vår bli eller alla batterier av den sorten, de är jättedåliga och kan ta slut väldigt snabbt så när jag skulle tillbaka till medborgarskolan så funkade inte batteriet...
 
 
 
Smsade mamma om detta, en varning och sen fick jag gå utan jacka till skolan istället... Fick ju skylla mig själv egentligen men det var inget vidare roligt, spelade i alla fall och efteråt gick jag tillbaka och mamma kom också från jobbet och när vi satte oss i bilen så gick den igång utan hjälpmedel så göttans för det:) Jag och mamma skulle på husvisning egentligen men vi skippade detta och åkte hem istället:) Tror inte det hände så mycket, chattade en stund med Felicia också:) Vi ses!
 

Kommentera här: