dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Apoteket, optikern, banken och ICA!

Hejhej!
 
I tisdags vaknade jag inte lika tidigt som de andra dagarna hittills men efter en halvtimme dök mamma upp och då var snabba ryck till banken:) Där beställde vi Australienska dollar och vi gick vidare till optikern för att hämta ut linser till mig, vidare till apoteket och köpa lite allt möjligt:) Under denna tid hade vi, snarare mamma pratat med fyra personer... Dags för ICA och där träffade vi några till som vi självklart skulle prata med;)
 
 
 
Efter att vi kom hem tog vi tag i alla soppåsar och slängde dessa i brännbart hos återvinningen:) Efteråt har jag chillat, försökt spela in min egna sång men jag blev inte nöjd så funderar på att skapa ett nytt komp:) Lite popcorn och Grey's anatomy och sedan har jag suttit vid datorn tills läggdags men vi hörs snart igen!
 

Kommentera här: