dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista scoutkvällen för i år!

Heeeej!

Efter frukosten idag började jag kolla på mina gamla barnkläder om jag kunde hitta något som mina framtida barn skulle ha på sig eller om jag kände att något verkligen skulle sparas men jag hittade inge;) Kommer nästan inte ihåg något som jag har haft på mig, "faffons"-tröjan är ju något egentligen men den är inte så jättefin förutom att jag inte kunde säga Alfons utan kallade den för faffons:) Sedan började jag packa ner mina kläder som jag har på mig under denna tidsepok och inte på 90-talet:P Har nog packat ner allt som ska packas ner i flyttlådorna, resväskan är nog det enda kvar om jag inte minns helt fel men det händer nog på onsdagen eller imorn om jag hinner:) På eftermiddagen åkte jag till scouterna och då började min patrull julpyssla lite, fixa lite fina strutar till julgodiset bland annat:)
 
 
 
Sen gick vi till Marianne och fick måla lite, hon hade tagit ett jättelångt papper och skrivit scoutbönen på olika lappar och klistrat längs en rad:) Sen fick alla barnen måla en bild på varje textrad, en mycket bra uppgift:) Jag målade delen "till var och en" och då målade jag olika personer/gubbar i olika färger, frisyrer, öron, hattar, streckgubbar, vanliga gubbar med händer:) Ledarsamling på den om allt juligt som vi håller på med scouterna och de sa hejdå till mig och önskade mig en bra resa också:) Nu sitter jag här och behöver egentligen sova för jag ska till storstan och träffa Petter och Edvin för att säga hejdå även till dem:) Tänkte passa på att shoppa lite medan de är i skolan och på jobbet så upp tidigt är det som gäller:) Vi ses!
 

Kommentera här: