dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Innebandy i tre timmar!

Tjennixen!
 
I fredags chillade jag lite på förmiddagen, vid fyratiden åkte jag mot Västerby och där träffade jag ett gäng spelsugna på innebandy:) Dock så kom det inte någon tjej förrän en timme efter men det gick bra ändå;) Vi spelade tre mot tre och jag var ensam tjej:P Sprang som en galning men när Karro, Maja och lite fler tjejer kom spelade vi en timme till:)
 
 
 
Sen var det dags för fotboll men då protesterade vi tre utan tjatade oss till innebandy igen vid halv åtta;) Efter ca tre timmars spelande med innebandyklubban i hand så var jag jättetrött i hela kroppen:P Åkte hem och duschade en sväng för att sedan hämta Maja och vidare till prisma och käka några goda baguetter:) En ganska lugnt häng denna kväll, många förberedde inför Alive:) Blev som sagt en väldigt lugn kväll med härliga människor:D Hej svejs!
 

Kommentera här: