dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hejdå, sverigeturné!

Hejsan!

I tisdags gick jag upp ganska tidigt för att ta bilen in till stan, vänta på tåget för att sedan åka till Göteborg:) Under resans gång låste sig min mobil så att jag varken kunde stänga av eller göra något som man borde göra så direkt när jag kom fram gick jag till Telenor för att fixa problemet:) Tjejen i kassan fixade det på nolltid och jag var glad igen:) Vandrade vidare till Nordstan för att köpa mig ett par tofflor att ha med mig till Australien:) Det blev ett bra par:) Trodde inte att jag hittade ett par så snabbt så sen var det egentligen bara att döda tid för att invänta Petter och Edvin eftersom jag skulle fika med dem innan jag åkte hem igen:)
 
 
 
Lyssnade lite på en banjospelare som sparade pengar till bröllopet och jag tittade i affärer men hittade inget som jag ville köpa:) Efter en stund så ringde Petter och han hade slutat skolan, Edvin jobbade dock ett litet tag till så jag och Petter åkte till Haga för att hitta ett café där vi fikade och hade det gött:) En timme senare åkte vi in till stan igen för att möta Edvin och då gick vi till nästa stället och drack en kopp kaffe till;) Tåget gick vid sju, jag sa hejdå och denna gången var det lite jobbigare med tanke på att jag absolut inte kommer se dem på ett halvår eller någon av Ingesundarna... Kom hem vid nio, halv tiotiden och somnade ganska fort efter en lång dag:) Alltid lika trevligt att träffa Edvin och Petter:) Vi ses!
 

Kommentera här: