dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vi vann Eurovision!!

Hellojsan!
 
I söndags sov jag ganska länge, dum så kollade jag på FB innan jag såg Eurovision-finalen:/ Läste då att Måns vunnit men jag ville och känna känslan när vi får massa tolvor och tior så jag satte på Eurovision, bara resultaten och Sannas intervju efteråt:)
 
 
 
Käkade lite och övade i aulan tills jag fick panik och tänkte att det inte kommer gå om jag ska spela antingen cello eller piano på min låt på festivalen så då klurade jag på vem jag ska fråga... Det blev den underbara Felicia och hon tackade ja direkt och vi övade en sväng på kvällen:) Så nu är det inte lika mycket panik och det känns bra med fler på scenen:) Tittade lite på Saltkråkan och sen hände inte mycket mer:) Ses!
 

Kommentera här: