dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Röntgen!

Hejhej!
 
I måndags var det dags att vakna lite tidigt för att sedan få skjuts in av pappa till stan och hitta till röntgen:) Efter lite väntetid fick jag lägga mig ner och huvudet i någon ställning så att jag skulle ligga still och sen far jag fram och tillbaka genom en maskin. Tog inte så lång tid, jag och pappa åkte hem direkt och efter att jag varit på toa och packat lite tog jag bilen till Ingesund och skolan igen:)
 
 
 
Tre timmar senare är jag tillbaka, lagom till fikat men det var inga där och alla andra var på sitt rum för de hade inga lektioner... Så jag chillade fram till middagen och sen satt jag på rummet ett tag, övade lite i aulan och hittade lite folk tills jag övade i aulan igen och la mig vid elva:) Ses!
 

Kommentera här: