dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Festival Andra Sidan 2015!

Heeeeeeeeeeeeeej!
 
I lördags var det alltså dags för festival:D Vi samlades vid nio och gjorde ordning det sista innan allt folk kvar:) En hektisk dag med städpass, sitta i entrén och sjunga körsång på Lottas workshop:) Sedan stod barna från Schlätta med i programmet och då sjöng jag min låt inför alla som var där:) Kalle kom fram efteråt och tyckte det var en fin sång och gav mig en kram:)
 
 
 
Tror att folket gillade det, mamma och pappa var också där:) De åkte vid fem på eftermiddagen och vid nio drog Soul Salvation igång med sitt och vilket drag men jag skojar inte sen när jag säger att Spångs DJ:ande var dragit:D Som vi dansade den halvtimmen, så mycket har jag nog aldrig dansat i hela mitt liv:P Vi plockade ordning, gästerna begav sig hemåt och sedan blev det efterfest:D Fest i Nygårn och lätt den bästa festen någonsin:D Var vaken till åtta då jag kände att nu har jag bara tre timmar på mig att sova;) Ha det gött!
 

Kommentera här: