dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Behövde inte vänta på leveransen två timmar denna gång!

Hellojsan!
 
Idag har jag varit duktig och skrivit, snarare publicerat alla blogginläggen om turnén och dagarna efter det också:D Yey, till mig! Efter frukosten hade vi inget speciellt men vi tjejer i klassen fick oss ett ryck och skrev upp oss att spela en låt på 50-talskvällen:) Min kille liknar inte Elvis och jag ska förmodligen spela trummor på den:D Hoppas det kommer gå, sen så var det fika och chill i entrén innan vi alla skulle göra en enkät, Runöenkäten:P Lunch och då var vi några som satt kvar väldigt länge, köpte lite tvättpoletter också för bara enkronor;) Chillade på rummet ett bra tag, övade på gitarren, skrev klart en låt fast jag vet inte riktigt hur den låter än:P Middag och sen satt jag på rummet igen:)
 
 
 
Beställde en chokladkaka av Petter innan han for till ICA och denna gången behövde jag inte vänta två timmar och han hörde av sig när han kom hem också:D Framsteg! Behövde bara vänta en timme men det tar ju så lång tid att åka buss, gå till ICA och åka buss tillbaka så jag tror han hörde av sig hyfsat snabb i alla fall:) Har även fått två kronor som jag kan kräva att få om det krisar för jag råkade swisha för mycket:) Mycket bra, satt och åt lite och sen tänkte jag repa men det var fullt överallt... Slutade med att jag såg en liten del av en skräckfilm vid nio men nu tänkte jag sova, dock upptäckte jag att jag måste se ett avsnitt Fosterland innan imorn så det får väl bli nu även om jag inte vill... Det är den enda läxan jag fått av skolan jag inte vill göra så jag kan väl göra det då, jaja, vi ses imorn och dröm sött!

Kommentera här: