dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Beachparty!

Hellojsan!
 
I måndags var det dags för mig att rensa tankarna när de andra var på föreläsning... Jag käkade frukost, städade lite på rummet och duschade innan jag åkte till Charlottenbergs köpcenter för att hitta lite 50-talskläder att ha på mig på torsdag:) Hittade det jag sökte och åkte hem igen, käkade mat med de andra i skolan och sen chillade jag en stund tills folk skulle repa:) Då kom jag på att jag behövde lite strumpbyxor eftersom det ständigt ska gå sönder så in till stan:) Petter och Edvin var på väg in till stan också så vi tog en gemensam bil dit, jag körde:) Lämnade av Edvin hos frissan medan jag och Petter hittade en parkering på torget:) Sedan gick vi skilda vägar till de olika affärerna, jag skulle till Lindex och Akademibokhandeln och det roliga var att varken Petter eller Edvin hade några mobiler och klockor med sig så det var bara att hoppas att ingen skulle försvinna;) Petter fick äran att sitta på en bänk och vinka tills jag märkte honom från andra sidan torget men när vi skulle hitta Edvin satt han i frisörstolen så det var inte så svårt:)
 
 
 
Sen blev det fika på Nordells och när vi skulle åka hem fick vi även med oss Alex och Oskar:) Middag på den, var ganska mätt efter blåbärspajen men lite fick man i sig:) Sen chillade jag lite,  gick till aulan för att öva i två timmar innan jag käkade lite kvällsmacka  för att vara med på Rachels beachparty:) En överraskningsfest för Kalle igen:) Jag hade inte så stor lust att gå till Ingestrand klockan åtta på kvällen en söndag då det började bli kallt men jag gick dit, hade det trevligt i en timme och sen gick jag mot rummet igen:) Frös som bare den, fick t.o.m. låna Spångs jacka, hade på mig min egna filt och en tjock tröja men det hjälpte inte så mycket... Satt med popcorn och tittade på Mästarnas Mästare istället och nu vet man vilka som är finalklara:) Vi ses!
 

Kommentera här: