dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Syster fyller år, gammal och gaggig!

Hellojsan!
 
I lördags sov jag lagom länge och sen chillade jag på rummet ett tag, kollade på serier nästan hela dagen;) Lite mat på den och sen chips också:) Melodifestivalen, final och då var vi inte många:P Det var bara jag, Alex, Bosse och Edvin:) Bara en kille, gissa vem? ;) I alla fall så gick jag nästan direkt efter att jag fått reda på att Måns Zelmerlöw vann för att ringa syrran för säkert sjätte gången!!
 
 
 
Försökte nå henne flera gånger under dagen, första ringningen vid halv två och sista vid tio på kvällen... Schysst, blev faktiskt förbannad och inget tack fick man heller på grattissmset så här känner man att man har en bra syster eller nej... Henne tänker jag inte ringa någon mer gång, det var droppen, väldigt oschysst när man försöker vara trevlig och gratta och faktiskt fråga hur dagen har varit men nej nej. Här vill man inte ha någon lillasyster, bara dumpa mig, helt okej! Aldrig i hela mitt liv att jag hör av mig någon mer gång, aldrig i hela mitt liv! I alla fall så somnade jag ganska fort sen efteråt så vi ses!
 

Kommentera här: