dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ståendes på en stol mitt framför högtalaren!

Gokvällen!
 
Idag blev jag inte väckt av väckarklockan för ljuder funkade inte... men jag vaknade vid åtta i alla fall:) Käkade frukost och vidare till k-tiden och Ingrids musiklyssning:) Många utländska låtar men de var också bra fast man fattade inte vad te handlade om men bra var dem:) Matsalssamling och vidare till kören:) Lärde oss två nya låtar och sen samlades vi i IL-EG en stund till för att planera turnén en stund innan maten:) Ensemble på den och då körde vi igenom alla låtar och 800 grader går nästan, försöker öva men har väl inte lyckats helt och hållet än att lista ut när jag ska komma in än... I alla fall så försökte jag öva efteråt men sen kom Katthem och skulle repa så då gick jag till rummet och försökte öva men det gick inte så jag gjorde massa annat istället:) Middag och vidare till rummet en stund innan jag drog till Västgården:) Hittade Mäki, Yvonne och Rachel, Rachel ska göra en ansiktsmålning på mig imorn morgon:) Någon St Patric Day-figur eller något så det blir nog bra:)
 
 
 
Sen hamnade jag i korridoren med Pia, Ingrid, Bobo och Petter:) Satt och snackade ett tag tills vi tog oss i kragen och tittade på första avsnittet av Ack Värmeland:) Riktigt roligt eller så var jag bara övertrött;) Vid halv tio gick jag och övade i källaren, spelade in CCDDGGGAG-grejen på 800 grader:P Alltså riffet+versen som elgitarren har, alltså Petter i detta fall;) Fast jag spelade på pianot och bara toner för det lät konstig med ackord och på gitarren kan jag inte:P Den stod jag och körde igenom låten om och om igen ståendes på en stol framför PA-högtalaren:P Såg nog ut som en galning och lagom till att jag satte mig vid pianot med noter som en normal människa kom Kalle in och det var bra för jag behövde egentligen gå in i rummet istället så att jag lägger mig i tid men här sitter jag tio i tolv och inte i sängen:P Sa till Kalle att jag har svårt med hörseln och inte hör Petters spelande så det är typ därför jag inte hamnar rätt i verserna... Vi får väl se hur det går imorn med allt men vi ses imorn och dröm sött!
 

Kommentera här: