dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sophiahemmet!

Hej!
 
I fredags gick jag och mamma upp vid halv sex för tåget gick en timme senare från Arvikas spår mot Stockholm:) Vi fick sitta bredvid varandra, käkade frukostpåse ihop och sen började mamma sticka på min raggsocka och hann bli klar med en:D Hon började även på den andra:) Tåget kom tidigare och sen tog vi en taxi till sjukhuset där pappa redan hade kommit till:) Där tittade läkaren i öronen på mig och rensade med den där "dammsugaren" medan pappa fick hålla i huvudet och kramade min hand:) Eftersom jag inte orkar med "skiten" mer så orkar jag även inte hålla inne tårarna så jag fällde några tårar men som sagt, jag orkar inte mer! Fattade inte riktig vad doktorn sa men förmodligen blir det en operation:)
 
 
 
Jag uppfattade att han sa att det kanske inte går att ordna med min hörsel men jag tror jag hade fel så var väl inte så glad när vi gick till syrrans lägenhet där vi hämtade syrran och hennes kille för att käka lunch:) Vi käkade på Sirap och eftersom Johan fyllde år käkade vi efterrätt också:) Sen gick jag och mamma till centralen, gick på toa och sen fick hon sticka tills mitt tåg gick:) Hon kom till hälen, den svåraste delen men det funkade och vid tre gick mitt tåg:) Jag sov nästan hela vägen och jag tog bilen hem som mamma lämnat till mig så fram till påsklovet har jag bil:D Hämtade min matlåda hos Ingrid och käkade, satt i Västgårdens kök och chillade lite tills jag inte orkade mer:) Det var ingen fest alls så det var skönt så jag missade inte så mycket:) Vi ses!
 

Kommentera här: