dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Rundvisning i högskolan!

Heeeej!

I tisdags var det dags för ensemble, Sörgården och då bestämde vi låtarna:) Vi fick säga två låtar och sen röstade vi så att alla fick en låt var:) Låten som jag hade valt blev Jag är på väg:) Sen blev det även Jag tycker inte om dig, Listen to the music, Same girl och You and me song:) Vi kanske ska köra Bad things också:) Det kommer nog bli bra:D Det var det vi hann med denna gången och lunch på den:) Vidare till C-huset och ha sista gerillaslöjden:D Redovisning idag och jag tänkte väl att jag inte skulle vara med för jag hade inte skickat in några bilder men den första bilden som kom upp var ju på mig... Då frågade läraren vilken manifestation jag hade och hur jag tänkte osv... Det slutade med att läraren typ fick redovisa åt mig;) Fast det var typ samma med Josef för vi vill bara gå dit och göra vår sak och sen gå därifrån utan att någon märkt vad vi gjort:P
 
 
 
Sen stickade jag klart den ena sockan och min lärare tog upp den andra som mamma stickade färdigt med rak tå för det var fult att ha det så:P Hann börja fästa men sen ringde de som jag mailat om turnén och då fick jag reda på att vi skulle spela för alla femmor i byn, som en liten skolturné:D Det kommer bli grymt roligt:D Sprang till entrén för vi skulle till högskolan och kolla runt:) Det fanns inget folk där förutom Lotta och Petter och jag sa genast allt om turnén och de tyckte det lät som en bra idé:D Rundvisning på högskolan och även sånglektion på den:) Vi körde Stay with me igen:) Jag fick en ny läxa också, Gabriellas sång:) Middag och chilla i sofforna en stund:) Vidare till Västgården och True blood:) Ha det bra!
 

Kommentera här: