dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Raggsockarna är nu helt klara!

Tjennixen!
 
I onsdags var det kör igen och då fick jag Pia-massage igen:D Vi sjöng på Somebody to love och det gick hyfsat bara att vi inte var så många altare men det gick ändå:) Fika och då skulle vi sjunga för STF (Svenska turistföreningen) eller något:P Ensemble hela dagen och vi valde Sörgården, drog igenom alla låtarna och bestämde vad vi skulle spela för instrument:) Jag ska sjunga på Jag är på väg, bas på You and me Song, ukulele på Listen to the music, ägg på Jag tycker inte om dig och vi bestämde inte på Same girl:) Det kommer nog bli bra:) Samtidigt som vi pratade så stickade jag och vet ni vad, jag blev helt färdig med båda sockarna:D Yey så på rasten sprang jag över till ateljén och lämnade stickorna och nålen som jag använde när jag fäste:D
 
 
 
Den sista timmen då vi bara bestämde instrumenten så satt vi Västgården för att en viss person inte skulle spela och störa oss hela tiden...;) I alla fall så chillade vi lite i sofforna med te och kaffe tills festivalmötet satte igång:) Jag fick i uppdrag att fixa festivalband och datumet är spikat:D 30 Maj kommer det vara en festival här på Ingesund som vi arrangerar:D Tror vi bestämde att den skulle heta Andra Sidan-festivalen:) Ingesund ligger ju på andra sidan om sjön om man är i Arvika:) Efteråt tänkte jag åka in till stan och då träffade jag Kalle på väg till parkeringen och det slutade med att vi bestämde att vi åkte in till stan i samma bil för vi båda skulle ändå till ICA så då kändes det onödigt att åka i två bilar... Vi hann precis innan det var dags för middag:) Chillade i Östgårdssofforna ett tag innan jag drog till Västgården för lite True blood-tittande igen med min egna lilla kudde så jag slapp och låna någon annans eller få ont i nacken:) Vi ses!
 
 

Kommentera här: