dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Pappa i TV, Vem vet mest!

Heeeeeeeeeeeej!
 
Igår var det nya Sång/Prickgrupper och jag hamnade i samma som Jonah, Kalle och återigen Petter:) Ensam tjej men det känns riktigt bra:) Har fått sovmorgon varje torsdag också:D Fast man käkar ju frukost ändå;) La mig och sov efteråt igen och efter fikat hade jag sång:) Helt plötsligt dök Hos dig är jag underbar upp i hjärnan så det sjöng jag:) Det blev typ utlottning vem som kunde kompa mig men Kalle kunde typ den så det blev han:) Vi fick sänka det ganska mycket och efter att jag sjöng den så skulle jag prova och sitta ner för all min energi gick ur mig när jag rörde på mig:) Jonah sa efteråt att jag ska sjunga så på 800 grader för det var tydligen bra sjunget av mig:D Lunch på det och sen Prick och då körde vi reggae:) Allt som Fredrik visade på gitarrerna, trummorna och basen verkade jättesvårt så killarna fick välja instrument först så tog jag det som blev över:P Jag fick trummorna först och då skulle man inte spela på ettan vilket är ganska svårt men Fredrik spelade med mig också på det andra trumsetet så det gick bra:) Rotera och då fick jag gitarren som ska spela ackord och ligga i baktakt:) Lite svårare men efter några vändor gick det bättre och inte alls så svårt som det verkade:D Vidare till den andra gitarren då Fredrik hade tagit med en WahWah-pedal som man skulle använda:D Det var jätteroligt att spela med den:D
 
 
Efter lektionen gick jag till rummet och chillade lite, började kolla på presentkort till syrran och hittade en jättebra grej och ringde mamma direkt för de kostade lite mycket så vi alla tre ska lägga ihop detta och jag kommer inte säga vad det är en för hon läser min blogg;) En grymt bra förslag av mig och det kommer bli en mycket bra födelsedagspresent till henne som jag hoppas hon inte glömmer:D Hann precis göra klart presenten innan det var middag och sen satt jag och Carro i soffan och kollade på TV:) Jag stickade lite och kom en bit på vägen men vid halv sju gick vi till Västgården för att pappa skulle vara med i TV, Vem vet mest och skämma ut sig:P Det gjorde han inte som tur var men åkte ut någonstans i mitten och var sju pers som ändå hejade på Pappa:) Inte för att någon har träffat honom eller jo Petter så tyckte vi alla synd om honom och skrek NEJ när han svarade fel:) Direkt efter att han förlorat så bytte vi kanal och tittade på serier, Girls blev det och sen så visade Ella massa roliga youtubeklipp:D Gick till aulan och spelade en stund och sen tog jag lite kort på fina Arvika när det är kväll/natt:) Vi ses sen!
 

Kommentera här: