dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kör-konsert i konsthallen!

Heeej!
 
Idag började dagen med sovmorgon och sova mera:D Fika och sjunga igenom körlåtarna lite snabbt:) Sång på den och då sjöng vi alla körlåtar igen tills det var 20 minuter kvar då vi började med låtarna vi förberett:) Jag började med Wild Rover och ska sjunga den igen nästnästa vecka för nästa gång är det 80-talskonserten:) Lunch och samling på parkeringen för att ta sig till konsthallen och vänta en stund innan vi sjöng fyra låtar:) Snabbt hem till skolan igen och då gjorde jag ordning ett mellanmål och åt ute i solen tills pricken började:) Reagge igen och I gotta feeling:) Började med basen och då fick jag spela en viss figur med grundton och oktav och inte spela på ettan:P
 
 
 
Trummorna sen och det gick ganska bra faktiskt, vidare till pianot och ligga i baktakt tills att jag tappade bort mig efter 10 minuter;) En mycket bra lektion och sen vidare till rummet en stund:) Ska få sånglektioner som objektinstrument nu och Katarina som hon heter skulle ringa idag och just percis när jag lyssnar på 800 grader i hörlurar ringer hon men jag ringde upp igen eftersom jag missade samtalet... Ska ha lektion innan maten på tisdagar så det blir bra:D Middag och sen rummet och chilla ett tag och nu tänkte jag diska mitt glas och gå till Västgården för att kolla läget:) Vi ses imorn och ha det bra!
 

Kommentera här: