dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Katthem på Ritz!

Heeej!
 
I lördags var det dags för Katthem att spela i Arvika:D Lagade mat på spisen denna dag och sen gick jag över och kollade i Västgården hur dagen skulle se ut och vid fyra gick jag över igen och vi var några som satte oss i solen och tog en kall öl tillsammans:) Det var jag, Jonah, Kalle, Ingrid, Pia och Petter:) Killarna och jag beställde pizza också men den käkade vi inne:) Alex och Oskar kom och vi försökte komma på någon med körkort som ville skjutsa in till Arvika på kvällen och vi hittade snälla Boel:D Vid halv åtta drog vi in och såg Katthem, deras grej är att vi är deras kattfans och deras "vapen/sak" är tamponger så vi alla skulle ta med oss det:) Jag tog med mig hela lådan och gick runt bland alla i klassen och delade ut:P Många killar hade mycket svårt att öppna så vi tjejer fick oss ett gott skratt men sen kom Katthem på scenen och Ella sjöng Albi och mitten av låten blev det ett tampongregn:D Vi stod längst fram och dansade och sjöng:D
 
 
Det satt barnfamiljer bakom som knappt såg något och undrade säkert vad vi var för några:P Vi lyssnade på bandet efteråt också och när vi röstade så röstade vi på det bandet och Katthem för vi visste inget annat:P Åkte hem och väntade på de andra, en ganska lugn kväll men ändå rolig:) Spång hade med sig två vänner som skulle spela in en hel del den helgen så jag pratade en hel del med dem:) Det är trevligt att få prata med lite andra folk och vid tolv åkte jag, Felicia, Boel och Fredrik in till Ritz igen och såg det sista bandet:) Vi fick med oss Josef hem också och sen fortsatte kvällen i Västgårdens kök tills jag blev trött och la mig vid halv tre:) Ha det gött!
 

Kommentera här: