dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Käkat mycket majs och popcorn under dagen!

Tjennixen!
 
Idag började vi med ensemble och då spelade vi Öppna landskap fyra fem gånger tills vi inte ville mera;) Efter fikat körde vi Dansa i neon istället och den har vi precis börjat med:) Än så länge går det bra:) Lunch på den och sen skulle vi titta på film alla i skolan:) Man fick välja mellan åtta olika och jag tog Monica Z, den var riktigt bra och det bästa var att man fick gratis popcorn:D En festis också såklart men popcorn:D Man fick även välja mellan hel eller halv påse som de hade köpt på ICA och poppar i mikron så jag tog en hel och sen fick jag även Ingrids halva:D Hon åt väl lite men inte mycket så jag käkade som hejsan och efter halva filmen såg jag även att Petter inte käkade så mycket heller så jag frågade om han skulle ha mer och då slutade det med att jag fick hans också:D
 
 
 
Till maten har jag även ätit brutalt mycket majs också så det har varit en hel del majs/popcorn för min del, två hela mikropoppåsar:P Efter filmen spelade jag gitarr på rummet och sen var det middag:) Efteråt följde jag med Mäki, Ingrid och Petter till Västgården och där spelade vi Monopol i 2,5 timme:) Mäki kom sist och efteråt räknade vi pengarna bara så det slutade med att Petter vann fast egentligen gjorde han inte det men vi säger väl så;) Satt och snackade med folk i sofforna tills nio och sen följde jag med Spång och Bobo till oss och vårt kök där vi alla lagade mat:) Yvonne, Rachel satt där och Carro och Jesper kom och käkade också och det var en riktigt trevlig kväll i köket:) Nu måste jag lägga mig men vi ses och dröm sött!
 

Kommentera här: