dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Heldag i Västgården!

Hejhej!
 
Idag har det nästan varit en heldag i Västgården:) Gick upp vid tolv, käkade stekt ägg till frulle för att chilla lite på rummet:) Känns som jag mest satt och glodde för jag kommer inte ihåg riktigt vad som hände:P I alla fall så drog jag till Väst vid tre och då hade de precis börjat kolla på True blood:) Fastnade där i några timmar, hann hämta lite frukt mellan avsnitten och sen pausade vi efter fyra avsnitt ett tag:)
 
 
 
Jag gick och hämtade lite soppa, drog till aulan för att öva på sångläxorna och ensemblelåten:) Satt i Västgårdens kök medan de andra lagade mat och sen har vi tittat på två avsnitt till innan jag hamnade i mitt rum igen:) Funderar på när jag ska duscha, ikväll eller imorn men idag börjar Mästarnas mästare också och jag har lust att se det innan jag somnar men det fixar sig, ha det gött!
 

Kommentera här: