dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Födelsedagskalas för Pia!

Heeeeeeeeeeeej!
 
I fredags fyllde Pia 21 år och detta hade vi planerat med ett födelsedagskalas, en överraskning:) Först hade jag gitarrlektion, Sarah var sjuk så jag var själv och då spelade vi elgitarr:D Jag fick Sultans of swing i läxa:) Lunch och då var vi några som satt kvar en bra stund och chillade:) Sen hade jag första träffen med reaggebandet och det var jag, Pia och Ingrid:) Vi började skriva en låt i D-dur:) Vid tretiden började jag städa mitt rum, dusch på det och slå in Pias present:) Vid sextiden knackade Ingrid på och vi skulle förbereda inför kalaset för jag hade alla sakerna i mitt rum;)
 
 
 
Vid halv åtta lurade vi Pia till Östgården hjälp av Bobo:) Tror hon anade lite men inte förrän vid sextiden så det var bra gjort av oss:) Vi hade dukat med marängsviss och tänt massa ljus, sen gömde vi oss i köket och bakom kylskåpen tills Pia kom då vi började sjunga födelsedagssången:) Hon blev jätteglad och sen käkade vi glass, maränger och bananer för fulla lass:) Vid tio var kalaset slut och alla var glada:) Det hände inte så mycket efter det men jag gick till mitt rum, kollade lite serier och käkade chips:) Somnade vid elva:P Nästan pinsamt men jaja, man behöver inte vara upp länge varje helg:P Ses!
 

Kommentera här: