dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Festivalmötet!

Heeeej!
 
I onsdags var det kör och då sjöng vi de nya som vi lärde oss i måndags och det gick bra:) Ensemble hela dagen lång, bara kötta igenom låtarna tills vi inte orkade mer;) kändes som om jag släpade fötterna hela dagen för jag var så tung i hela kroppen pga vädret och fruktansvärt kallt var det också ute i skogarna:) Dusch och få flätor av en snäll Pia innan middagen:) Jag och Carro satt också kollade på serier och sen så upptäckte vi att festivalmötet redan hade varit så när vi kom dit snackade de bara i en minut och avslutade men de gick bara igenom det stora hela, datum och sånt så vi missade inte så jättemycket:)
 
 
 
Sen satt vi några i Västgården och hade gött mys i sofforna med tända ljus:) Tvättade lite den dagen också så mellan varven gick man över till Östgården och kollade tvätten:) En riktigt trevlig kväll och sen målade jag naglarna inför morgondagen och kunde bara inte somna under hela natten... Sov nog bara att jag vaknade görmånga gånger men så kan det gå och vi ses!
 

Kommentera här: