dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Åka bil, sticka och lyssna på hög housemusik!

Tjenixxen!
 
I måndags var det dags för musiklyssning på morgonen, Felicias och istället för att bara lyssna på låtarna så visade hon fina musikvideor på Youtube:) Under tiden så stickade jag för att jag ville verkligen bli klar så jag passade ändå på:) Fika och kör nere i källaren:) Lunch på den och ensemblesnack:) Först lite turnésnack och då bestämde vi hur vi ville åka så Götene ligger bra till och förmodligen vidare mot Skåne:) Jag stickade under tiden då också och kom en bra bit på väg:)
 
 
 
Chillade lite på rummet efter maten och sen var det middag:) satt i TVrummet tills halv åtta och då drog jag till Västgården och hade med mig mitt sticke såklart;) Hittade Spång, Bobo och Petter och jag följde med dem till ICA:) Vidare till Bristol, jag och Spång lyssnade på housemusik jättehögt medan de andra gick in och beställde;) Jag stickade för fullt och sen blev jag klar:D Så långt som jag kunde tills sista lektionen i alla fall:D Hemma igen och titta på True Blood med gänget:) Vi ses senare!
 

Kommentera här: