dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

West Side Story!

Hejsan!
 
I tisdags åkte jag till centrumcafét och frågade om de ville ha någon som bara jobbade på hösten och inte våren men så blev det icke och eftersom arbetsgivaren ville att jag skulle följa mina drömmar angående Australien så tackade jag nej till jobbet... Under dagens gång fixade jag mammas 50-årspresent:) Senare på eftermiddagen åkte jag och grannen Sandra till Skövde där vi tittade på West Side Story, en musikal som handlade om allt man behöver upplysas om:)
 
 
 
Den var riktigt bra och man blev lite smått förälskad i huvudpersonen:P Alla som uppträdde var mellan 14 och 20 år;) I alla fall så blev det donken efteråt och lite strög på den med massa gött snack i bilen:) Körde deras familjs bil, Sandra brukar övningsköra i den så det gick bra:) Kom hem vid elva och satte mig i sängen för att skriva ikapp lite på bloggen:) Sov gott!
 

Kommentera här: