dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Städa, sova, äta pizza, sova, chilla med vännerna, sova, trött, natt, sova!

Hejhej!
 
I söndags var det alltså dags att gå upp vid elva efter att ha sovit i ca tre timmar... Lagom trött och schleten gick man till skolan för att städa hela matsalen och där festivalen ägt rum... Inte lika trött med den efterfesten i bagaget men det gick väl an, vi fick skylla oss själva! I alla fall så blev det städat och det gick bra, vi beställde pizza med en gång efteråt:) Lite bakismat men en dusch på den innan:)
 
 
 
Mysigt pizzahäng och sen började några kolla på film, efter en stund höll jag på att somna så jag gick och la mig i sängen istället och sov ett par timmar:) Vaknade och satte mig ute i gräset med några fler tills de skulle gå och då chillade jag lite på rummet, sov lite till och sen blev det kväll och då la jag mig och sov för gott den natten:P Dröm sött!
 

Kommentera här: