dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Packa, städa, säga hejdå och åka därifrån!

Hejsan!
 
I lördags vaknade jag och tänkte, ne, nu orkar jag inte mera så jag bestämde mig för att flytta tillbaka till slätta igen hur mycket jag än inte ville det... Efter en dusch utomhus, packande, bära in i bilen och till slut städa så bar det iväg vid femtiden... Sa hejdå gråtandes in i det sista då Edvin och Petter vinkade när jag satt i bilen, storgrät hela vägen till Kil, snyftade emellanåt medan jag storgrät från Götene hem till jag ringde på dörrklockan till huset...
 
 
 
Jobbig dag och kvällen blev jobbigare för då slog det in att man aldrig, förmodligen aldrig mera kommer komma till Ingesund igen... Jaja, det var i alla fall det bästa året jag någonsin varit med om och vilka klasskompisar jag haft! Underbarare än underbarast! Vi hörs!
 

Kommentera här: