dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Öppen scen!

Hejhej!
 
I torsdags var det bara jag, Pia, Oskar och Alex som käkade frukost;) Men folk i klassen droppade in allt eftersom när vi höll på att tömma både källaren och Sörgården på både instrument och damm... Det börjar kännas nu och efter maten blev det lite glass och sen blev vi bjudna på glass av lärarna ute på trappen i solskenet:) Mysigt, men vid sextiden gick jag och Ingrid till vår sång/pianolärare för att sjunga upp och köra ett genrep innan det var dags för konserten som började vid sju:) Lite publik fick vi och jag blev nummer fyra upp på scenen i musikhögskolan:) Var jättenervös men det gick bra, sjöng ju Sol vind och vatten av Gärdestad:) Tappade bort mig lite en på inspelningen hörs det knappt så det var ju bra;) Var den första som sjöng, de andra hade spelat piano och fiol innan:)
 
 
 
 
Vi fick en tablettask som tack för konserten och sen sa jag tack och hejdå till min sånglärare:) Precis efteråt hade Singer song... ordnat en öppen scen och nästan alla spelade en låt innan vi andra fick gå upp på scenen:) Ella skrek mitt namn jättehögt där ett tag och sen ville hon att jag skulle sjunga min låt för hon hade missat den på festivalen... Felicia och Boel ställde upp på kompet och jag sjöng den igen:) Med text denna gång för jag tappade bort mig förra gången;) Hade glömt repa in texten men nu sjöng jag varje ord rätt och det kändes bra att sjunga den igen så att alla hade hört den minst en gång:D Blev ganska sent men vi ses en annan gång!
 

Kommentera här: