dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sticka raggsockar igen!

Hejsan!
 
Igår tidig morgon jobbade jag, fick köra och dela ut alla tidningarna själv med min upplärningslärare satt i baksätet och hjälpte mig hur jag skulle köra:) det tog en halvtimme längre än när hon körde men det fick jag räkna med;) Efter jobbet sov jag, till två tror jag det blev;) Lagom vaken tills lunch och sen spelade jag och mamma en omgång krocket, jag vann med åtta slag:D
 
 
 
Vidare till Jysk och köpa lite lådor som vi ska ha när vi flyttar:) Vi åkte även till slöjddetaljer där vi köpte en bok om hur man stickar olika sockar och så valde vi ut två sockar som vi köpte garn till:) När vi kom hem chillade jag lite framför en film innan jag började sticka:) Satt vi datorn ett tag innan det blev läggdags men vi ses!
 

Kommentera här: