dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Shopping och träning!

Hellojsan!

Idag har jag, mamma och syrran varit i Skövde och shoppat:) Det händer inte ofta men vi fick med oss fyra skor;) Två till mig, ett par klackar och ett par som jag redan har fast som jag använder typ jämt så det kan vara bra med ett par till:P Ska ha klackarna på bröllopet så det kommer nog bli bra och min senaste inköpta klänning som jag använde i Göteborg med Ingesundsvännerna:D De kommer ändå inte på bröllopet så alla kommer tro att den är ny i alla fall:P Fast Maja var med när jag köpte den men det får duga, man måste ju ha en som säger att det passar till ett bröllop:)
 
 
 
Vid fyra följde jag med syrran när hon skulle öppna gymmet och då fick jag smita in en annan väg och hade gymmet för mig själv ett tag:P Sen hade jag PT-träning med syrrans kille och vi körde nästan bara rygg denna gången så att jag ska få bättre hållning:) Det gick bra, körde några nya övningar men det gick bra:) På kvällen gjorde jag inte mycket, tittade på Snålvatten och jäkelskap och käkade lite popcorn men nu ska jag sova för jobbet kallar inatt:) Godnatt och dröm sött!
 

Kommentarer:

1. Sarah:
Kul o shoppa :)

Kommentera här: