dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Liseberg för andra gången i år, 2015!

Hejsan hoppsan!
 
I tisdags vaknade jag vid nio, PH/Filiparna kom och hämtade mig och sen hämtade vi både Karro och Julia som ångrat sig i sista sekund:) Efter en liten bilfärd stod vi äntligen i kön till Liseberg:D Första åket blev Lisebergsbanan och sen tror jag det blev Helix:) Om jag inte minns helt fel blev det nog den nya, Mechanica och den var inte alls så farlig:) Mat på den, kebab för tjejerna och burgare för killarna;)
 
 
 
Sen åkte vi nästan allt som går att åka, höjdskräcken, uppskjutet, Spinrock, Atmosfear, Uppswinget Helix igen, Kållerado och kanske ännu mer:D På kvällen spelade vi lite, både jag och Karro vann andrapris på chips och det var alltså en grillchipspåse var;) Jag och Karro åkte ett sista åk på Hanghai:D Sen försökte jag sova, käkade på Max i Alingsås och jag försökte återigen sova i bilen;) Dröm sött!
 

Kommentera här: