dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Köpa godis!

Hellojsan!
 
I tisdags vaknade jag av att Felicia kommit in och började titta på mig tills jag vaknade:P Sen käkade vi frukost, Felicia hade lagat havregrynsgröt och eftersom de äter och dricker mjölkfritt så fick jag havredryck till, det var faktiskt mycket gott:) Dock så fick både jag och Fredrik varsitt Feliciahårstrå i gröten men äsch, det gick att äta när man tagit bort dem sen:) Efter en mycket mättande frukost så satt vi och pratade tills Fredrik skulle iväg till jobbet och då åkte jag och Felicia till second handaffären och Felicia köpte en LP-seplare som vi försökte få igång under matlagningsstress... Mitt i allt så käkade vi mat, Felicia hade lagat en vegetarisk wok som var supergod, lite stark men lagom stark för min del så jag åt till och med två portioner:) Tyvärr var jag tvungen att säga hejdå även till Felicia och då far jag vidare till Charlottenbergs shoppingcenter där jag hittade Petter i kassan på Gottebiten:)
 
 
 
Köpte lite godis, gick på toa och väntade ut några minuter tills Petter slutade då vi gick och fikade på Robert's Coffee:) Mitt i kakan så gick Lotta förbi:D Men jag hann knappt reagera och Petter orkade inte springa efter eftersom hon hade hunnit gå en bit så man inte kunde ropa så vi ringde henne men fick inget svar... Istället så gick vi samma väg som hon hade gått när vi fikat klart och hittade henne i fönstret inne på systemet:) Vi gick såklart in och sa hej och pratade en stund innan jag fick fnatt och sa att jag måste åka, skjutsade Petter till hans cykel och sen så sa jag hejdå även där och åkte hemåt:) Åkte och tankade i Arvika innan den långa resan hem och tittade till på Ingesund så det såg sig likt ut och sa ett sista hejdå till mitt rum;) Åkte hem och gick i sängs nästan med en gång men ha det gött!
 

Kommentera här: