dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ingesundsåterträff i Göteborg dag tre!

Tjennixen!
 
I söndags vaknade jag i en liten etta i en bäddsoffa med tre andra;) Vilken varm natt trots att vi hade fönstret öppet;) Efter att ha vaknat till ordentligt åkte vi mot stan vid halv ett för att möta upp Jesper och Bobo och äta på Indian place:) Mycket gott och vi filmade oss, en intervju var om helgen:) Sen sa vi hejdå till Jesper som var tvungen att gå och vi andra gick till tåget och sa hejdå till Bobo... Jasmine gick också mot sitt hem och då var det bara fyra kvar:) Vi åkte hem till Edvin igen, han diskade lite och vi andra packade lite och chillade tills vi tog bussen in till stan och tåget för att säga hejdå till Mäki...
 
 
 
Vi andra gick till Espresso House och efter ett tag åkte Edvin hem och då var delbara jag och Petter kvar:) Vi satt kvar på Espresso House ett tag till innan Petters tåg kom och jag sa hejdå även till han... Efter en halvtimme kom mitt tåg och sen stensomnade jag tills jag skulle åka av, åkte hem med några som har sommarstuga där vi också har/några i equmenia/syrrans lärares mans föräldrar/Chrilles farmor och farfar;) Så då slapp mamma hämta mig:) När jag kom hem, duschade, käkade jag tills det var läggdags:) Vi ses!
 

Kommentera här: