dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ingesundsåterträff i Göteborg dag ett!

Heeeej!
 
I fredags jobbade jag på morgonen, sist gången min upplärningslärare var med för sen skulle man klara sig själv;) Sova lite, ställa klockan och bege sig mot Göteborg:D När jag hoppat av tåget mötte jag Carro och vi gick till Hemköp för att köpa oss något att grilla:) Sen far det till systemet och vidare till hotellet och checka in:) Efteråt kom det svåra, ta sig till Slottsskogen;) Efter en spårvagn, en liten promenad och några samtal så kom vi på att vi var först ute:)
 
 
 
Det började dock regna men vi tog ett bord under två träd så det gick ganska bra ändå:) Efter någon timme hade alla kommit, alla som skulle käka i alla fall:) Jag fick äran att tända engångsgrillarna och efter mycket gött käk kom de tre sista, Edvin, Mäki och Petter:) De andra var Filippa, Ingrid, Jasmine, Bobo och Jesper:) När klockan blev sent drog vi oss mot stan och hamnade på en klubb, mycket roligt att gå ut i Göteborg och vid tre halv fyra drog vi hemåt:) Vi ses!
 

Kommentera här: