dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hur många olika tidningar ska folk ha?!

Hejhej!
 
I onsdags hade jag bara försökt sova i bilen en timme och sen sovit en timme hemma innan jobbet... Tog mig upp, inte så farligt trött men onsdagar är jobbigast inom tidningsutdelningen för det kommer till två olika tidningar som inte står på paddan utan man måste själv hålla koll på när man ska lämna dem:/
 
 
 
Det gick väl så bra som det kunde men frågan är om jag råkat glömma en stackare som inte fick sin Dam och NLTtidning... Aj aj men på fredag är det inte lika många tidningar så det kommer nog bli lättare:) Sov sedan till halv tre och käkade jag lite, somnade igen framför TVn och på kvällen chillade jag vid datorn och somnade ganska tidigt för att vara mig men vi ses!
 

Kommentera här: